乳がん・甲状腺がん治療の日記

乳がん、甲状腺がんの発覚と手術・治療、その後の日常生活。

kicking and screaming - ashlee simpson

和訳が下に載ってます。
アシュリー・シンプソンが好きな方はどうぞ。

アンタなんか引きずりまわして、
ひどい目にあわせてやる、とか言いながら、
じつはアナタのことが大好きなのよ、
逃げていかないでって言うとこがカワイイ曲。




Don't keep me waiting, anticipating
Treating me like a fool
I got news for you
I'm turning my back
I'm dropping a bomb on you

You want me
You need me
Believe me, you'll be callin'
You love me
You hate me
Believe me, you'll come crawlin'

So get down and get off
Let me show you what you'll be missing
We break up, you break down
Gonna drag you through this kicking and screaming

Don't keep me guessing your favorite obsession
Don't get me a lame excuse
Is it me that you're messing
It's the same old confession
You're the one with something to lose

Watch out now
A blackout
There's no doubt
You can't have it
Control you
I'll own you
I'll show you, but you still can't have it

So get down and get off
Let me show you what you'll be missing
We break up, you break down
Gonna drag you through this kicking and screaming

So get down and get off
You're not the only one that I've been missing
We break up, you break down
Gonna drag you through this kicking and screaming

You'll be kicking and screaming
You'll be kicking and screaming
But I'm so deceiving, you'll be kicking and screaming

Watch out now
You'll find out
You'll cry out
There's no one above me
I play hard
Don't run far
Come back now, I really do like you...

So get down and get off
Let me show you what you'll be missing
We break up, you break down
Gonna drag you through this kicking and screaming
So get down and get off
You're not the only one that I've been missing
We break up, you break down
Gonna drag you through this kicking and screaming

You'll be kicking and screaming
You'll be kicking and screaming

Kicking and screaming
Kicking and Screaming





私をヤキモキさせたまま、ほったらかしにしないで
私をバカみたいに扱わないでよ
あなたに言いたいことがあるの
私はもう、あなたから去ろうとしてるところ、
それからキツイ一発を食らわせてやろうとしてるところ

私がほしいんでしょ?
私が必要なんでしょ??
まちがいない、あなたはすぐに電話してくる
私を愛してるんでしょ?
でも私のことが嫌いなんでしょ?
まちがいないわ、すぐにへつらいにくる

だから、大人しく降参すればいいのよ
見せてあげる、あなたが後悔することになるのよ
私たちの関係が終わったら、傷つくのはアナタ
引きずりまわして、泣きわめかせてやる


私をイライラさせたままにしておかないで
私はあなたのお気に入りの妄想なんだから
見苦しいイイワケなんかしないでよ
あなたがこの泥沼の原因なんだから
いつも同じ懺悔ばかり
情けないヤツね

見てなさいよ
意識を失ったりしないでよ
まちがいないわ
なんか文句があるの?
主導権は私にあるのよ
あなたは私のもの
見せてあげるわ、それでも文句ないわよね?

私たちの関係が終わったら、破滅するのはあなた
引きずりまわしてやる、泣き叫ぶことになるわよ

だから、大人しく降参してればいいのよ
見せてあげる、あなたが後悔することになるのよ
私たちの関係が終わったら、傷つくのはアナタ
引きずりまわして、泣きわめかせてやるわ

大人しく降参してればいいのよ
私が恋しいのはあなただけじゃないんだから
私たちの関係が終わったら、傷つくのはアナタの方
引きずりまわして、泣きわめかせてやるわ


泣き叫ぶことになるわよ
泣いてわめいてヒドいめにあうわよ
ひどい女のフリして
ひきずりまわして、泣きわめかせてやる!

見てなさいよ
今にわかる
泣きをみるわ
私以上の女はどこにもいないんだから
私はヒドイ女だけど
逃げてかないで
今すぐ帰ってきて
ホントはね、大好きなのよ・・・


だから、大人しく降参して
寂しい思いをするのはあなただって、わからせてあげる
私たちの関係が終わったら、傷つくのはあなた方
引きずりまわして泣きわめかせてやる

大人しく頭を下げて
私が恋しいのは、あなただけじゃないんだから
私たちの関係が終わったら、後悔するのはあなたの方
引きずりまわして、泣きわめかせてやるんだから

泣き叫ぶのはあなた
泣きわめくのはあなたの方よ