乳がん・甲状腺がん治療の日記

乳がん、甲状腺がんの発覚と手術・治療、その後の日常生活。

when you kiss me - shania twain

和訳が下に載ってます。
シャナイア・トウェインが好きな方はどうぞ。

なんだか相手の男性にメロメロな女性の恋してる歌。
でも歌詞からすると、男性も彼女にメロメロ(笑)な・・。
ようするに、深く愛し合ってる恋人同士の歌ですね。




When you kiss me / Shinia Twain


This could be it, I think I'm in love
It's love this time
It just seems to fit, I think I'm in love
This love is mine

I can see you with me when I'm older
All my lonely nights are finally over
You took the weight of the world off my shoulders

Oh, when you kiss me
I know you miss me--
and when you're with me
The world just goes away
The way you hold me
The way you show me that you adore me
oh, when you kiss me


You are the one, I think I'm in love
Life has begun

I can see the two of us together
I know I'm gonna be with you forever
Love couldn't be any better

Oh, when you kiss me
I know you miss me--
and when you're with me
The world just goes away
The way you hold me
The way you show me that you adore me
oh, when you kiss me


I can see you with me when I'm older
All my lonely nights are finally over
You took away the world off my shoulders

Oh, when you kiss me
I know you miss me--
and when you're with me
The world just goes away
The way you hold me
The way you show me that youadore me
oh, when you kiss me

And when you kiss me
I know you miss me
Oh, the world just goes away
When you kiss me




きっとそうだわ、私は恋に落ちてる
この気持ちは愛ね
しっくりくるの、私は恋に落ちてる
この愛を手放したくない

年を重ねても
あなたと一緒にいる私が見える
1人のさみしい夜もついに終わりね
あなたは私の心の重荷を
すべて取りのぞいてくれた

あなたがキスするとき
感じるの、私のことが愛しいのね
あなたが私のそばにいると
世界も消えていくわ
あなたが抱きしめてくれると
私に夢中なんだって感じるとき
そうよ、あなたがキスすると・・・


あなたが私の運命の人だったのね
私は恋に落ちてる
私の運命はまわりはじめた

ずっと2人で過ごす私たちが見える
永遠にいっしょよ
これ以上の愛は見つけられない

あなたがキスするとき
感じるの、私のことが愛しいのね
あなたが私のそばにいると
世界も消えていくわ
あなたが抱きしめてくれると
私に夢中なんだって感じるとき
そうよ、あなたがキスすると・・・


年を重ねても
あなたと一緒にいる私が見える
1人のさみしい夜もついに終わりね
あなたは私の心の重荷を
すべて取りのぞいてくれた

あなたがキスするとき
感じるの、私のことが愛しいのね
あなたが私のそばにいると
何もかも見えなくなる
あなたが抱きしめてくれると
私に夢中なんだって感じるとき
そうよ、あなたがキスすると・・・

あなたがキスするとき
感じるの、私のことが愛しいのね
あなたが私のそばにいると
世界も消えていく
あなたがキスすると・・・