乳がん・甲状腺がん治療の日記

乳がん、甲状腺がんの発覚と手術・治療、その後の日常生活。

oops! i did it again - briteny spears

下に和訳が載ってます。
ブリトニー・スピアーズがお好きな方はどうぞ。




Oops! I did it again / briteny spears


I think I did it again.I made you believe
We're more than just friends.
Oh, baby;
It might seem like a crush,
But it doesn't mean
That I'm serious.
'Cause to lose all my senses...
That is just so typically me.
Oh, baby; baby.

Oops!
... I did it again.
I played with your heart.
Got lost in the game.
Oh, baby; baby.
Oops!
... You think I'm in love.
That I'm sent from above...
I'm not that innocent.

You see my problem is this:
I'm dreaming away;
Wishing that heroes, they truly exist.
I cry watching the days.
Can't you see I'm a fool
In so many ways?
But to lose all my senses...
That is just so typically me.
Baby, oh.

Oops!
... I did it again.
I played with your heart.
Got lost in the game.
Oh, baby; baby.
Oops!
... You think I'm in love.
That I'm sent from above...
I'm not that innocent.

[Yeah, yeah, yeah, yeah, yeah, yeah
Yeah, yeah, yeah, yeah, yeah, yeah]

"All aboard!"
"Britney, before you go, there's something I want you to have."
"Oh, it's beautiful! But wait a minute, isn't this... ?"
"Yeah, yes, it is."
"But I thought the old lady dropped it into the ocean in the end..."
"Well, baby, I went down and got it for ya."
"Aw, you shouldn't have."

Oops! I
Did it again to your heart.
Got lost
In this game; oh, baby.
Oops! You
Think that I'm sent from above...
I'm not that innocent.

Oops!
... I did it again.
I played with your heart.
Got lost in the game.
Oh, baby; baby.
Oops!
... You think I'm in love.
That I'm sent from above...
I'm not that innocent.

Oops!
... I did it again.
I played with your heart.
Got lost in the game.
Oh, baby; baby.
Oops!
... You think I'm in love.
That I'm sent from above...

I'm not that innocent




私ったらまたやっちゃった
友達以上の関係だって、あなたに誤解させてしまった
ベイビー、恋みたいに思えるかもしれないけど
私は本気じゃないのよ
だって、自分の感覚を見失うなんて
よくあることなの
ベイビー、ベイビー

おっと! またやっちゃった!
あなたのハートをもてあそんでしまった
ゲームに夢中になって我を忘れてた
ベイビー、ベイビー
あら! 私が本気だと思ってるの
空から落ちてきた天使みたいなコだとでも??
わたしそんなに純粋じゃないのよ


私の悪いクセなの
いつも夢見てる
ヒーローがいつか必ず現れるって
悲しい気持ちで日々を過ごしてる
色んな意味で私はおバカさんなの
でも、自分の感覚を見失うことって
私にはよくあることなのよね
ベイビー

おっと! またやっちゃった!
あなたのハートで遊んでしまった
ゲームに夢中になるとこだったわ
ベイビー、ベイビー
あら! あなた私が本気だと思ってるのね
私が天使のように純粋なコだと
ごめんね、私はそんなにウブじゃないの


"全員乗船!!"
"ブリトニー、行く前に君に持っていてほしいものがあるんだ"
"わぁ、キレイ! でも待って、コレってもしかして・・・??"
"そう、そうなんだ"
"でも、最後にはおばあさんが海に投げ捨てたと思ってたけど・・・"
"そうだね、ベイビー、僕がもぐって君のために取ってきたんだよ!"
"べつにそんなことしてくれなくてもよかったのに・・"


おっと! またあなたのハートにやらかしてしまった
ゲームに夢中になってた
ベイビー、おっと! 
私が空から落ちてきた天使みたいなコだって思ってるのね
そんなに純情じゃないわよ

おっと! またやっちゃった!
あなたのハートをもてあそんでしまった
ゲームに夢中になって我を忘れてた
ベイビー、ベイビー
あら! 私が本気だと思ってるの
空から落ちてきた天使みたいなコだとでも??
そんなにウブじゃないのよ