乳がん・甲状腺がん治療の日記

乳がん、甲状腺がんの発覚と手術・治療、その後の日常生活。

stay - miley cyrus

和訳が下に載ってます。
マイリーが好きな方はどうぞ。





stay / miley cyrus


Well it's good to hear your voice
I hope your doing fine
And if you ever wonder I'm lonely here tonight
Lost here in this moment and time keeps slipping by
And if I could have just one wish
I'd have you by my side

Oooh oh I miss you
Oooh oh I need you

And I love you more than I did before
And if today I don't see your face
Nothing's changed no one can take your place
It gets harder everyday

Say you love me more than you did before
And I'm sorry it's this way
But I'm coming home I'll be coming home
And if you ask me I will stay, I will stay

Well I try to live without you
The tears fall from my eyes
I'm alone and I feel empty
God I'm torn apart inside

I look up at the stars
Hoping your doing the same
Somehow I feel closer and I can hear you say

Oooh oh I miss you
Oooh oh I need you

And I love you more than I did before
And if today I don't see your face
Nothing's changed no one can take your place
It gets harder everyday

Say you love me more than you did before
And I'm sorry that it's this way
But I'm coming home I'll be coming home
And if you ask me I will stay, I will stay
Always Stay!
I never wanna lose you
And if I had to I would chose you
So stay, please always stay
You're the one that I hold onto
Cause my heart would stop without you

And I love you more than I did before
And if today I don't see your face
Nothing's changed no one can take your place
It gets harder everyday

Say you love me more than you did before
And I'm sorry that it's this way
But I'm coming home I'll be coming home
And if you ask me I will stay, I will stay
I'll always stay

And love you more than I did before
And I'm sorry that it's this way
But I'm coming home I'll be coming home
And if you ask me I will stay, I will stay
I will stay



そうね、あなたの声が聞けてよかった
あなたがうまくやってることを願ってる
それから
もしあなたが私のことを少しでも気にかけることがあるなら
私は今夜もここで寂しさとたたかってる
いま、この瞬間も道にはぐれてる
時間だけがただ意味もなく流れて行く
もし願いがひとつ叶うなら
あなたにそばにいてほしい

あなたが恋しい
私にはあなたが必要なの

前よりもふかく愛してる
もし今日、あなたの顔が見れなかったとしても
私の気持ちはなにも変わらない
誰もあなたの代わりににはなれないわ
その気持ちは日に日に強くなるの

前よりもふかく私を愛してると言って
あなたもおなじ気持だと言って
こんな風になってしまって残念だわ
でも私はうちへ帰る
うちへ帰るわ
もしあなたが『そばにいて』と言うなら
そうする、あなたのそばにいる


あなたなしで生きいこうとしてるの
でも、涙があふれる
孤独で、むなしい気持ちだわ
私の心はバラバラに砕け散ってしまった

夜になると、星を見上げる
あなたも同じように星を見てるといいなと思う
そうすれば、あなたを近くに感じられる
あなたの声が聞こえる気がする

『キミが恋しいよ』
『僕にはキミが必要なんだ』

前よりももっとつよくあなたを愛してる
もし今日、あなたに会うことができなくても
私の気持ちは変わらない
誰もあなたの代わりにはなれないわ
その気持ちは日に日に大きくなる

前よりももっとつよく私を愛してると言って
あなたもおなじ気持だと言って
こんな風に終わってしまって残念だわ
でも私はうちへ帰る
うちへ帰るわ
もしあなたが『そばにいて』と言ってくれるなら、そうするわ
あなたのそばにいる
今度こそ離れないわ


あなたを失いたくないの
もしそうしなきゃならないなら、私はあなたを選ぶ
だから、そばにいて
離れないで
あなたは私が抱きしめたいと思うたった1人の人
私のハートはあなたなしでは鼓動を止めてしまう


前よりももっとふかく愛してる
もし今日、あなたに会うことができなかったとしても
私の気持ちはなにも変わらない
誰もあなたの代わりににはなれないわ
その気持ちは日に日に強くなるの

前よりももっとふかく私を愛してると言って
あなたもおなじ気持だと言って
こんな風になってしまって残念だわ
でも私はうちへ帰る
うちへ帰るわ
もしあなたが『そばにいて』と言ってくれさえしたら、
そうするわ
ずっとあなたのそばにいる