乳がん・甲状腺がん治療の日記

乳がん、甲状腺がんの発覚と手術・治療、その後の日常生活。

that's the way - jennifer lopez

ジェニファー・ロペス
結構ふるいけど(10年前??)
じぶんのお気に入りの曲でした。

当時、J.LOってニックネームで
ジェニファー・ロペス
流行ってた頃で懐かしいです。


that's the way - jennifer lopez


I know you see me watchin'
Although you're tryin' to play it
Like you don't
When I know you do
You've got the every want thing
That kind of every need thing
You're what I want
So come give it up
Yeah I won't stop 'til I get what I want
So what am I to do

'Cause what I want is you
Baby, stop and think
What you and I could be
Together I know we
Can be perfectly complete

Baby, I can give you anything
If you promise to be with me
I promise I can make you happy
That's the way our love should be
No one could love you better anyway
You'll never find another close to me
I promise I can make you happy
And that's the way our love should be

Why are you tryin' to deny
Me of the lovin' that's mine
Just let it go
Let me take control
Boy, I got just what you want
And all the love you need
Once you grab a hold
You won't let me go
I won't stop 'til I get what I want
So what am I to do
'Cause what I want is you
Baby, stop and think
What you and I could be
Together I know we
Can be perfectly complete

Baby, I can give you anything
If you promise to be with me
I promise I can make you happy
That's the way our love should be
No one could love you better anyway
You'll never find another close to me
I promise I can make you happy
And that's the way our love should be

Baby, I can give you anything
If you promise to be with me
I promise I can make you happy
That's the way our love should be
No one could love you better anyway
You'll never find another close to me
I promise I can make you happy
And that's the way our love should be

If I let my actions speak
I guarantee you believe
How much I really do love you

If I could spend my whole life
Just looking into your eyes
I'll be happy just knowing you're with me

Baby, I can give you anything
If you promise to be with me
I promise I can make you happy
That's the way our love should be
No one could love you better anyway
You'll never find another close to me
I promise I can make you happy
And that's the way our love should be

Baby, I can give you anything
If you promise to be with me
I promise I can make you happy
That's the way our love should be
No one could love you better anyway
You'll never find another close to me
I promise I can make you happy
And that's the way our love should be




私があなたを見つめてることにあなたが気づいてるって分かってた
あなたは自分のやり方を変えてまでがんばってたけどけど・・・
あなたは必要なものも欲しいものもすべて手に入れてきた
でも私がほしいのはあなただけなの
だからここへきて、そんなに意地をはるのはやめて

そうよ、私は自分が望むものを手に入れるまでやめないわ
だから私なの
だって私がほしいのはあなたなの
ベイビー、すこし立ち止まって考えて
私とあなたが一緒にいる意味を
私にはわかる、
私たちは2人で1つ、2人で完璧なの


ベイビー、私ならあなたになんでも与えてあげられる
あなたが私と一緒にいると約束してくれるなら
約束する、私ならあなたを幸せにしてあげられる
それが私たちの愛のあるべき姿なの
だれもこれ以上の愛をあなたにあげられない
私と同じような女は見つけられないわ
約束するわ、私ならあなたを幸せにできる
それが私たちの愛のあるべき姿なのよ


どうして否定しようとするの??
私の愛を、この恋は私のもの
意地をはらないで、降参して
私にあずけてよ
ハニー、私はあなたに必要なものを持ってる
あなたに必要な愛もすべて
一度私を手に入れたなら
絶対に手放したくなくなるわ

そうよ、私は自分が望むものを手に入れるまでやめないわ
だから私なの
だって私がほしいのはあなたなの
ベイビー、すこし立ち止まって考えて
私とあなたが一緒にいる意味を
私にはわかる、
私たちは2人で1つ、2人で完璧なの


ベイビー、私なら何でもしてあげられる
あなたが私のそばにいると約束してされくれれば
約束するわ、あなたを幸せにしてあげられるのは私
それが私たちの愛のあゆむべき道なの
私以上の愛をあなたにあげられる人はいないわ
私みたいな女はほかにいない
約束する、私ならあなたを幸せにしてあげられる
だってそれが私たちの愛の自然な流れなんだもの


もし私の行動を言葉にできるなら
あなたは絶対信じてくれるはず
どれだけ私が本気であなたを愛してるかを

もし残りの人生すべてを
あなたと見つめ合って生きられるなら
私は幸せ
わかってるの、あなた