乳がん・甲状腺がん治療の日記

乳がん、甲状腺がんの発覚と手術・治療、その後の日常生活。

my all - mariah carey

和訳が下に載ってます。
マライア・キャリーが好きな方はどうぞ。

歌詞がなんか複雑、っていうかオトナ。

my all / mariah carey


I am thinking of you
In my sleepless solitude tonight
If it's wrong to love you
Then my heart just won't let me be right
'Cause I've drowned in you
And I won't pull through
Without you by my side

I'd give my all to have
Just one more night with you
I'd risk my life to feel
Your body next to mine
'Cause I can't go on
Living in the memory of our song
I'd give my all for your love tonight

Baby can you feel me
Imagining I'm looking in your eyes
I can see you clearly
Vividly emblazoned in my mind
And yet you're so far
Like a distant star
I'm wishing on tonight

I'd give my all to have
Just one more night with you
I'd risk my life to feel
Your body next to mine
'Cause I can't go on
Living in the memory of our song
I'd give my all for your love tonight


Give my all for your love
Tonight



あなたのことを考えているの
この眠れない孤独な夜に
あなたを愛することがもし、
責められることだったとしても
この想いを止められない
だって、あなたに溺れているの
あなたがそばにいてくれなければ、
これから先、やっていけそうにない

たった一夜でいい
あなたといっしょに過ごせるなら
私はすべてを捨てたってかまわない
あなたと体を重ねられるなら、
私の人生さえも賭けるわ
だって、思い出の中だけでは生きられない
あなたの愛のためなら、
今夜、私はすべてを捨てられる


ベイビー、私を感じる?
あなたと見つめ合う瞬間を思い浮かべてる
私にはハッキリとあなたが見えるわ
記憶に鮮やかに焼き付いているの
でも今やあなたは私から遠く離れてしまった
まるで遠い空の星のように
今夜、願いをかけているの

たった一夜でいい
あなたといっしょに過ごせるなら
私はすべてを捨てたってかまわない
あなたと体を重ねられるなら、
私の人生さえも賭けるわ
だって、思い出の中だけでは生きられない
あなたの愛のためなら、
今夜、私はすべてを捨てられる


すべてを捨てたってかまわない
今夜…