乳がん・甲状腺がん治療の日記

乳がん、甲状腺がんの発覚と手術・治療、その後の日常生活。

boyfriend - ashlee simpson

アシュリー・シンプソンが好きな方はどうぞ。

事実はどうなのか知らんけど、
リンジー・ローハンにあてた嫌味ソングの噂があります。
クラブで大ゲンカしたらしいとか。




boyfriend / Ashlee simpson


Whatcha been doin'? Whatcha been doin?
Whoa, Whoa,
Haven't seen ya 'round,

How you been feelin'? How you been feelin'?
Whoa, whoa,
Don't you bring me down,

[Album version:] All that shit about me,
[Radio version:] All that stuff about me,
Being with him,
Can't believe,
All the lies that you told,
Just to ease your own soul,
But I'm bigger than that,
No, you don't have my back,
No, No, HA

Hey, how long till the music drowns you out?
Don't put words up in my mouth,
I didn't steal your boyfriend,
Hey, how long till you face what's goin' on,
Cause you really got it wrong,
I didn't steal your boyfriend,

Well I'm sorry,
That he called me,
And that I answered the telephone,
Don't be worried,
I'm not with him,
And when I go out tonight,
I'm going home alone,
Just got back from my tour,
I'm a mess girl for sure,
All I want is some fun,
Guess that I'd better run,
Hollywood sucks you in,
But it won't spit me out,
Whoa Whoa, HA


Hey, how long till the music drowns you out?
Don't put words up in my mouth,
I didn't steal your boyfriend,
Hey, how long till you face what's going on?
Cause you really got it wrong,
I didn't steal your boyfriend,
Hey, how long till you look at your own life,
Instead of looking into mine,
I didn't steal your boyfriend,
Hey, how long till you're leaving me alone,
Don't you got somewhere to go?
I didn't steal your boyfriend,

Whoa, whoa, whoa ha
Whoa, whoa, whoa ha

Please stop telling all your friends,
I'm getting sick of them,
Always staring at me like I took him from ya'


Hey, how long till the music drowns you out?
Don't put words up in my mouth,
I didn't steal your boyfriend,
Hey, how long till you face what's going on?
Cause you really got it wrong,
I didn't steal your boyfriend,
Hey, how long till you look at your own life,
Instead of looking into mine,
I didn't steal your boyfriend,
Hey, how long till you're leaving me alone,
Don't you got somewhere to go?
I didn't steal your boyfriend,

Whoa, whoa, whoa, ha,
Whoa, I didn't steal your boyfriend,
Whoa, whoa, whoa, ha,
Whoa, I didn't steal your boyfriend




ボーイフレンド / アシュリー・シンプソン


なにしてたの?
今までなにしてたの?
しばらく見なかったわね

なに考えてたの?
一体どういう気持ちだったの??
私を傷つけようとするのはやめて

カレと一緒にいるっていう
私のウワサ
信じられない
アンタが言ってるウソはぜんぶ
じぶんの気持ちを楽にするためじゃない
でも、私はそんなことにはとらわるほど小さいオンナじゃないわ
アンタは私の友達じゃないってワケね
ハ!

ねぇ、音楽がアンタのことを忘れさせてくれるまであとどれくらい??
私にこんなこと言わせないで
私はアンタの彼氏なんかとってないわ
ねぇ、いつになったら現実と向き合ってくれるの??
だって、本気でまちがってるんだもの
私はアンタの彼氏なんかとってないわよ


あら、悪かったわね
彼が電話をかけてきたりして
私もその電話に出ちゃったりして、ドウモゴメンナサイ!
心配しないで
私は彼と一緒じゃないわ
今夜出かけたら、1人で帰ってくるわよ
ツアーから帰ってきたばっかりなの
私は確かにメチャクチャな女だけど
ただ楽しくすごしたいだけ
私、逃げ出した方がいいのかもね
アンタはハリウッドに飲み込まれたかもしれないけど
私は絶対、はじき出されたりするもんか
ハ!

ねぇ、音楽がアンタのことを忘れさせてくれるまであとどれくらい??
こんなこと、言わせないでよ
私はアンタの彼氏なんかとってないわよ
ねぇ、いつになったら現実と向き合ってくれるの??
だって、本気でまちがってるんだもの
私はアンタの彼氏なんかとってないわよ
ねぇ、いつになったらアンタは自分の人生と向き合ってくれるの??
私の人生を覗こうとするかわりに
ねぇ、いつになったら私をそっとしといてくれるの??
ほかに行くとこないワケ??
私はアンタの彼氏なんかとってない


お願いだから、ともだち全員に言いふらすのは、やめてくれる?
もう病気になりそう
まるで私がアンタから彼を盗んだとでも言いたげに
ジロジロ私を見たりして


ねぇ、音楽がアンタのことを忘れさせてくれるまであとどれくらい??
こんなこと、言わせないでよ
私はアンタの彼氏なんかとってないわ
ねぇ、いつになったら現実と向き合ってくれるの??
だって、本気でまちがってるんだもの
私はアンタの彼氏なんかとってないわよ
ねぇ、いつになったらアンタは自分の人生と向き合ってくれるの??
私の人生を覗こうとするかわりに
ねぇ、いつになったら私をそっとしといてくれるの??
ほかに行くとこないワケ??
私はアンタの彼氏なんかとってない


私はアンタの男を盗んだりなんかしてないわよ
私はアンタの男を盗んだりなんかしない!!