乳がん・甲状腺がん治療の日記

乳がん、甲状腺がんの発覚と手術・治療、その後の日常生活。

noone - alicia keys

和訳が下に載ってます。
アリシア・キーズが好きな方はどうぞ。

2007年の曲ですが、
なぜか今マイブーム。


no one / alicia keys


I just want you close
Where you can stay forever
You can be sure
That it will only get better

You and me together
Through the days and nights
I don't worry 'cause
Everything's going to be alright
People keep talking they can say what they like
But all i know is everything's going to be alright

No one, no one, no one
Can get in the way of what I'm feeling
No one, no one, no one
Can get in the way of what I feel for you, you, you
Can get in the way of what I feel for you

When the rain is pouring down
And my heart is hurting
You will always be around
This I know for certain

You and me together
Through the days and nights
I don't worry 'cause
Everything's going to be alright
People keep talking they can say what they like
But all i know is everything's going to be alright

No one, no one, no one
Can get in the way of what I'm feeling
No one, no one, no one
Can get in the way of what I feel for you, you, you
Can get in the way of what I feel

I know some people search the world
To find something like what we have
I know people will try try to divide something so real
So till the end of time I'm telling you there ain't no one

No one, no one, no one
Can get in the way of what I'm feeling
No one, no one, no one
Can get in the way of what I feel for you, you, you
Can get in the way of what I feel for you

oh oh oh oh oh oh oh oh oh oh oh oh oh oh oh oh



ただ、あなたにそばにいてほしい
そこはあなたの永遠の居場所
安心して、
これからはよくなるばかりだから

あなたと私は、一緒
いくつもの昼と夜を越えて
心配はないわ
きっと何かも大丈夫
人はいつも好きなことを言うわ
言わせておけばいいの
私にわかってることはただ1つ
何もかもうまくいくわ

誰も、誰も、誰も
私のこの気持ちをジャマすることはできない
誰も、誰も、誰も、
あなたへの気持ちを止めることはできないの
あなたへの気持ちをジャマすることはできない


雨が降りしきる時も
私の心が傷つく時も
あなたはいつもそばにいてくれる
これだけは確かなこと

あなたと私は、一緒
いくつもの昼と夜を越えて
心配はないわ
きっと何かも大丈夫
人はいつも好きなことを言うわ
言わせておけばいいの
私にわかってることはただ1つ
何もかもうまくいくわ

誰も、誰も、誰も
私のこの気持ちをジャマすることはできない
誰も、誰も、誰も、
あなたへの気持ちを止めることはできないの
あなたへの気持ちをジャマすることはできない

私たちの間にあるような愛を見つけようと、
世界中を探してる人たちもいるわ
こんなに確かな気持ちを、
それでも引き裂こうとする人たちもいる
だから、世界の終わりまで私は言いつづけるわ
どんな人も、誰であっても・・・

私のこの気持ちを止めることのできる人なんていない
誰も、誰も、誰も、
あなたへの気持ちをジャマすることはできない
あなたへの気持ちをジャマすることはできないの